0
Запитання та відповіді
Для чого потрібна реєстрація на сайті TAPES.UA?
Ми намагаємося підтримувати зворотний зв'язок з нашими клієнтами, цікавимося їхньою думкою щодо якості обслуговування тощо. Крім того, нашим постійним покупцям ми надаємо знижки та інші переваги (безкоштовна доставка, накопичувальні системи знижок, призи, бонуси), серед зареєстрованих користувачів проводяться розіграші призів та подарунків.
- Оформлення замовлення без попередньої реєстрації TAPES.UA
- Ви можете оформити замовлення на нашому сайті TAPES.UA, без попередньої реєстрації у будь-який зручний для Вас час. Після обробки замовлення з Вами обов'язково зв'яжеться менеджер відділу продажу для уточнення формування Вашого замовлення, способу оплати та доставки. Замовлення на сайті TAPES.UA можна зробити за телефоном та через інтернет. Нагадуємо Вам, що Ви можете робити покупки в нашому магазині без попередньої реєстрації, оскільки реєстрація відбувається автоматично при оформленні замовлення, після чого Ви отримуєте відповідне повідомлення на електронну пошту з реєстраційною інформацією.
- Оформлення замовлення на сайті TAPES.UA
- Для замовлення на сайті TAPES.UA потрібно виконати такі дії: 1. Наповнити купівельну корзину.
- 2. Оформити замовлення. Для оформлення замовлення Ви натискаєте кнопку "Оформити замовлення".
- Оформлення замовлення складається з п'яти кроків:
- • Інформація про платника
- • Інформація про доставку
- • Спосіб доставки
- • Спосіб оплати
- • Підтвердження замовлення.
- Після введення всіх необхідних параметрів замовлення Ви повинні надіслати замовлення, натиснувши кнопку "Оформити замовлення". Після відправлення замовлення Ви отримуєте лист з усіма параметрами Вашого замовлення.
Увага!
- Перед відправленням замовлення уважно перевірте комплектацію замовлення та адресу доставки.
- 3. З Вами зв'яжеться менеджер відділу продажу для підтвердження замовлення, уточнить спосіб оплати та доставки товару. Для більшої надійності, ми перевіряємо кожне замовлення індивідуально.
4. Оплатити замовлення.
- 5. Отримати замовлення!
- Інструкція з процесу придбання товару на сайті TAPES.UA
Поруч із описом кожного товару є кнопка: «У кошик». При натисканні на кнопку «В кошик», Ви відкладаєте обраний Вами товар і після цього, Ви зможете продовжити пошук та підбір інших товарів, що Вас цікавлять. Кожен Ваш вибір буде відображатися в розділі «Мій Кошик» і Ви матимете можливість відредагувати кількість товарів, а також виключити ті товари, які вважаєте непотрібними на даний момент або додати «До кошика» інші товари.
Подивитись вміст Вашого кошика, Ви можете в будь-який момент, за допомогою натискання посилання "Мій кошик".
Перебуваючи в розділі "Мій кошик", Ви можете зробити наступне:
• Змінити кількість товарів. Напишіть потрібну кількість товарів у стовпці "Кількість" навпроти потрібного товару та натисніть кнопку "Оновити" для перерахунку.
• Видалити товари із кошика. Натисніть на кнопку "Видалити товар із кошика" навпроти потрібного товару та кнопку "Оновити". Товар вилучиться з кошика.
• Відкласти в аркуш побажань.
• Оформити замовлення. Для оформлення замовлення, натисніть кнопку "Оформити замовлення" (інформацію про оформлення замовлення дивіться розділ "Оформити замовлення")
Увага! Після зміни в кошику, не забудьте натискати кнопку "Оновити"!
Як дізнатися, що відбувається із замовленням на сайті TAPES.UA
-
Після оформлення замовлення на Ваш email прийде лист-підтвердження про прийняття замовлення.
Ви завжди можете дізнатися про поточний стан Вашого замовлення в розділі "Мої замовлення". Для доступу до цього розділу Вам, можливо, знадобиться ввести Ваш логін та пароль.
В процесі обробки, Ваше замовлення буде перебувати в одному зі статусів, наведених нижче. Ці статуси Ви можете побачити у розділі "Мої замовлення" та "Історія замовлень".
• Очікує на обробку. Це означає, що Ваше замовлення поставлене в чергу на обробку нашими менеджерами.
• Прийнятий у обробку. Це означає, що Ваше замовлення переглянуте нашим менеджером і незабаром менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення деяких деталей.
• Підтверджено. Замовлення переходить у статус "Підтверджено" після того, як наш менеджер зв'язався з Вами і Ви підтвердили замовлення.
• Сплачено. Замовлення переходить у статус "Оплачено" після того, як Ви оплатили замовлення, обумовленим способом.
• Виконаний. Усі замовлені товари доставлені. Замовлення у цьому статусі автоматично переносяться до розділу "Історія замовлень".
Що таке мітки товару?
На будь-якому товарі Ви можете поставити одну або кілька своїх міток. Як мітку можна вибрати якесь слово або коротку фразу, яка на Вашу думку асоціюється з даним товаром. Мітки є своєрідним Вашим персональним каталогом товарів. Розставляючи свої мітки на товарах, Ви отримуєте можливість одним кліком отримати на одній сторінці всі товари з такою міткою.
Щоб поставити мітку, треба натиснути на посилання «Додати мітку», яка розташована поряд із кожним товаром. Ви можете додати нову мітку або кілька міток або вибрати їх зі списку раніше введених. Якщо Ви хочете поставити кілька міток, просто вводьте їх через кому.
У розділі Особистий Кабінет Ви можете побачити всі свої позначки. Мітки можуть бути представлені у вигляді хмари міток або списком, відсортованим за алфавітом або кількістю товарів, що містять цю мітку.

